Продавець Morakniv - высокое качество, по доступной цене. розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1114 відгуків
УкраинаВолинська областьНововолынск
+380664683933
+380985512132
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Morakniv, Fiskars, Cellfast, Gerber - только качественный Европейский товар.
Кошик

Гарантія

Всі звернення щодо якості роботи і товарів приймаються на розгляд протягом 4-х днів з моменту отримання Вами товару на пошті. У разі, коли Ви не задоволені товаром: товар несправний або не підійшов Вам, будь ласка, повідомте про це нам на вказаний E-mail (info.mora@ukr.net), супроводжуючи Вашу претензію фото і детальним опис проблеми.

Тільки в такому разі ваша претензія буде розглянута. Всі транспортні витрати по доставці товарів на повернення або обмін проводиться за рахунок покупця. Заміна товару або повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання посилки.
 

Service center:

(099) 18 49 486 
(067) 74 08 570

E-mail: info.mora@ukr.net

Графік роботи сервіс-центра:

Пн.- Пт. з 10:00 до 16:00

Сб: вихідний

Вс: вихідний

Отримання товару

  • Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень. Пам'ятайте, що претензії щодо зовнішнього вигляду та комплектації доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі товару продавцем чи кур'єрською службою.
  • Якщо товар Вас повністю влаштовує (колір, форма, характеристики) Ви підписуєте видаткову накладну (кур'єрської служби доставки) .
  • Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки ( у відділенні кур'єрської служби або по передоплаті ). Ми приймаємо тільки національну валюту ― гривню.
  • Якщо товар розпакований не відділення транспортної компанії перевізника ― претензії на вигляд не приймаються. Так як ушкодження могли завдати при транспортуванні та інтернет-магазин не несе за це відповідальності. Таким чином переконливе прохання розпаковувати вантаж (замовлення) у відділенні транспортної компанії.

Увага!

* Після того, як товар оплачено і отримано, претензії по комплектації і зовнішніх пошкоджень не приймаються!

Яка гарантія на цей товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 1 місяця до 60 місяців, залежно від товару. Гарантія може бути подана виробником або магазином «morakniv.com.ua». Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить товарно транспортна накладна в якій вказана дата отримання ( дата початку гарантійного терміну), ПІБ одержувача ( власника товару) і дані відправника ( продавця товару).

Примітка: Гарантія припиняється у випадку втрати або інший зникнення товарно транспортної накладної відноситься до товару і заводської упаковки. Таким чином переконливе прохання зберігати на час дії гарантії накладну отриману у кур'єрської служби у момент отримання товару і заводську упаковку. Для рекламації приймаються товари, які куплені в інтернет-магазину «morakniv.com.ua».

Увага! Гарантійне обслуговування не поширюється на продукцію, яка піддавалася ремонту або спроб ремонту з боку осіб, не уповноважених компанією виробником.

2.1 подати заявку на рекламацію (якщо настав гарантійний випадок)?

Для подачі заявки на гарантійний ремонт або повну заміну інструменту який вийшов з ладу, вам необхідно надати нам наступні документи та фото на електронну пошту:

1. Фотографії поломки (повністю всього інструменту і з усіх сторін)

2. Фотографії ТТН (товарно транспортної накладної), отриманої у кур'єрської служби

3. Зберегти і передати всі деталі зламаного інструменту (приклад: якщо урвався лезо у секатора, то всі його деталі теж потрібно сфотографувати, а в подальшому і передати нам)

4. Зберегти заводську упаковку і надалі передати її нам за відправки товару рекламації.

Повернення товару

Відповідно до Законодавства України (ЗУ "ПРО захист прав споживачів") існують два випадки, коли покупець може повернути Магазину куплений товар:

1. Товар несправний (Стаття 8.)

  • товар несправний і товар був в ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин,
  • товар несправний і товар використовувався і присутній один з фактів:
    • сервіс-центр взагалі не може усунути дефект,
    • сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів,
    • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати які-небудь функції.

2. Товар не сподобався:

  • Товар не сподобався (Стаття 9.) ― товар не був у використанні, тобто є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяные в пластикові пакети комплектуючі не распаковывались ( сокирою не рубали, ніж в запаяній упаковці не распаковывался , граблями не проводилися роботи, лопатою не копали і тд. ) і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар в робочому стані,
  • повну комплектацію включаючи пакувальні елементи,
  • повну неушкоджену упаковку
  • За доставку товару назад в магазин, сплачує покупець

Якщо заміна протягом 14 днів: при поверненні грошей за товар розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Строк повернення коштів встановлений у відповідності з Правилами продажу товарів на замовлення та поза офісних або торгових приміщень (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) і становить до 30 календарних днів.

* Гроші за виконані послуги (доставка товару, переміщення) не повертаються.

* За доставку товару назад в магазин, сплачує покупець

* У разі повернення товару з безкоштовною доставкою ― покупець зобов'язується повернути магазину транспортні витрати (вартість безкоштовної доставки покупцеві).

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • природний знос чи вичерпання ресурсу;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті чи обслуговуванні в разі:

  • порушення правил експлуатації;
  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій;
  • попадання всередину комах або інших сторонніх предметів;
  • якщо людина подав товар в сервісний центр на гарантійне обслуговування, не є його власником;

 

Що робити, якщо настав гарантійний випадок?

1. Зателефонувати за телефонами вказаними в розділі контакти

  • вказати причину гарантійного випадку ( у зв'язку з чим він пов'язаний )
  • продиктувати номер накладної ( кур'єрської служби, яку вони вам дали при отриманні товару з інтернет-магазину « morakniv.com.ua » )

 

2. Написати на електронну пошту, яка вказана у розділі контакти

В листі вказати:

  • Детальну причину звернення за гарантійним зобов'язанням
  • Прикріпити детальні фото товару після настання гарантійного випадку ( не менше 5 шт. і з усіх сторін товару)
  • Вказати номер накладно, ПІБ одержувача ( власника товару ), дату отримання, ПІБ відправника

 

Примітка: ваше звернення буде розглянуто протягом 3 робочих днів, з моменту звернення на електронну пошту. Про результати попередньої експертної оцінки ми вам повідомимо по телефону або на електронну пошту.

Заміна або повернення з гарантійного випадку.

При настанні гарантійного випадку, протягом гарантійного строку:

При поверненні товару по гарантійним зобов'язанням, проводиться незалежна експертна оцінка. Якщо товар буде визнаний використаним за призначенням, заміна відбувається протягом 7 робочих днів після висновку експерта. Але якщо товар виявиться пошкоджено або зіпсовано навмисно (використаний не за призначенням: секатором різали кістки, лопатою для грунту заважали бетон, сокирою рубали кістки і тд.) ― повернення або заміни немає. Він просто надсилається заявнику гарантійного випадку.

* Експертна оцінка може триває від 25 до 45 робочих днів.

Примітка: З-за нестабільного становища на ринку валют, доставка з Європи може зайняти до 50 днів. Таким чином термін повернення по гарантійним зобов'язанням збільшується з 52 днів. до 102 робочих днів.

Відмова споживачу в відправленні

Наш інтернет-магазин «Morakniv.com.ua» залишає за собою право про відмову покупцеві у продажу або відправлення післяплатою:

  • якщо він після ранні замовленого товару післяплатою, не здійснив викуп з відділення кур'єрської служби доставки
  • вживав не нормативну лексику нарушающею права людини або ображав нашого персоналу магазину
  • не вийшов на зв'язок з менеджером, після замовлення товару післяплатою
  • якщо куплений товар був замінений на підробку і покупець хотів зробити заміну на новий ( шахрайські дії )
  • були залишені не достовірні дані для доставки

_______________________________________________________________________________________

* Внимание!!! Цветопередача вашего монитора может искривлять цвет или оттенок изделия на фотографии может отличаться от реального. Все фотографии размещённые в магазине morakniv.com.ua, являются подлинными и права на них принадлежат администраторам данного портала. Любое копирование или сохранение без ссылки на сайт запрещено. Если права будут нарушены, мы вынужденны будем обратится в правоохранительные органы.

* Интернет-магазин не несет ответственности за изменения, внесенные производителем. Характеристики и комплектация товара могут изменятся производителем без уведомления.

* Как только вы совершаете заказ в магазине «morakniv.com.ua» ( через корзину или по телефону), вы соглашаетесь с условиями гарантии и тем самым подтверждаете что вы с ними ознакомлены. 

________________________________________________________________________________________

Желаем Вам удачных покупок. С наилучшими пожеланиями, Администрация

Я, шляхом реєстраціі замавлення через кошик або по телефону, надаю згоду інтернет-магазину за адресою www.morakniv.com.ua на обробку моїх персональних даних, та надання доступу до персональних даних третім особам з метою наданнят послуг мені інтернет-магазином www.morakniv.com.ua посвідчую, що отримав повідомлення про включення інформаціі про мене до бази персональних данних та отрімав роз'яснення про свої права як суб'єкта персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист персональніх даних". Під інтернет-магазином за адресою www.morakniv.com.ua мається на увазі магазин в интернеті "fiskars.org.ua" та/або його партнери (агенти, представники тощо).